מכירה ללא הגרלה

  • 99
    מספר יחידות דיור
  • 10
    מלאי דירות

בסט כרמיאל - מכירה ללא הגרלה


הר כרמי – לגור במו במצפה מעל העיר הר כרמי, שכונת מגורים עצמאית מתוכננת להיות השכונה הצעירה והנחשקת של כרמיאל. השכונה תכלול פארקים ומתחמי פנאי, תשתיות מודרניות, מערכת כבישים פנימית ויציאה מהירה לעיר, לתחנת הרכבת החדשה, למכללה האקדמית אורט בראודה, למגוון מרכזי הבילוי, הקניות והפנאי ולכביש 85 המחבר את הצפון עם נהריה, עכו וחיפה. השכונה החדשה תיבנה במסגרת תוכנית "מחיר למשתכן" והיא מאפשרת לזוגות צעירים ויחידים חסרי דיור לרכוש דירה במחיר הנמוך משמעותית ממחירי השוק ובכך להגשים את החלום לדירה בבעלותם. כך לראשונה באזור כרמיאל יוצאת לדרך תוכנית הדיור הממשלתית המזמינה אתכם להצטרף למהפכת הדיור החדשה ולקחת חלק מפרויקט ייחודי זה.


חברת בסט כקבלן מבצע מאז שנת 1972 שבנתה אלפי יחידות דיור בכל רחבי הארץ, החליטה להתמודד במכרזי מחיר למשתכן במסגרת התוכנית להוזלת מחירים שמונהגת ע"י שר האוצר משה כחלון ומשרד השיכון.

במסגרת זו זכתה החברה במכרזים בערים: עתלית, כרמיאל וטירת הכרמל. בכוונת החברה להביא את הסטנדרטים הגבוהים, המקצועיות, הידע והניסיון שנצברו, וליישמם בפרויקטים החדשים במסגרת "מחיר למשתכן".

אודות החברה


קבוצת ב.ס.ט – סטנדרטים חדשים בעולם הבניה

קבוצת בסט מתמחה בייזום ובביצוע של פרויקטים גדולים ומורכבים בתחום הנדל״ן בארץ ובעולם. הוקמה לפני כארבעים וחמש שנה על ידי מר בדיע טנוס, הובילה לאורך השנים חלק ניכר מהפרויקטים הגדולים והמרשימים ביותר בישראל בתחום הבנייה, הייזום והנדל״ן, והפכה כיום לאחד הכוחות המובילים בישראל בתחום הייזום, הבניה והפיתוח. החל מ-1995 בסט מניעה ולוקחת חלק במיזמי נדל״ן בהיקפים גדולים באזורים שונים בעולם. מיזמים רבים שמניעה בסט כוללים שיתוף פעולה עם כוחות פיננסיים ונדל״ניים מובילים בארץ ובחו״ל ומתבצעים בתמיכה ושיתוף פעולה מלא של בנקים מרכזיים. המוניטין האיתן של בסט, הערכים שעליהם מושתתת החברה – איכות, מקצוענות, אמינות ויצירתיות, איפשרו לה להתרחב ולהתפתח וכיום היא מתנהלת במסגרת ארבע חברות, הנותנות מענה להיבטים השונים של פעילותה: בסט בנייה – ביצוע של פרויקטים גדולים ומורכבים בתחום הנדל״ן בסט בינלאומי – השקעות ומיזמים בתחום הנדל״ן ותחומי מסחר מחוץ לישראל בסט השקעות – השקעה במיזמים בתחומים שונים כגון מסחר, הייטק ופיתוח טכנולוגי בסט ייזום – איתור הזדמנויות נדל״ניות משמעותיות ברחבי הארץ כל אלה מנוהלות בהרמוניה מלאה ליצירת מענה כולל לצרכי הלקוחות ולהבאת הפרויקטים המורכבים להם שותפה הקבוצה לרמה הגבוהה ביותר של גימור ואיכות, תוך שיתוף פעולה הדוק עם צוות היזם ועמידה בלתי מתפשרת בלוחות הזמנים

הר כרמי, שכונת מגורים עצמאית מתוכננת להיות השכונה הצעירה והנחשקת של כרמיאל. השכונה תכלול פארקים ומתחמי פנאי, תשתיות מודרניות, מערכת כבישים פנימית ויציאה מהירה לעיר, לתחנת הרכבת החדשה, למכללה האקדמית אורט בראודה, למגוון מרכזי הבילוי, הקניות והפנאי ולכביש 85 המחבר את הצפון עם נהריה, עכו וחיפה. השכונה החדשה תיבנה במסגרת תוכנית "מחיר למשתכן" והיא מאפשרת לזוגות צעירים ויחידים חסרי דיור לרכוש דירה במחיר הנמוך משמעותית ממחירי השוק ובכך להגשים את החלום לדירה בבעלותם. כך לראשונה באזור כרמיאל יוצאת לדרך תוכנית הדיור הממשלתית המזמינה אתכם להצטרף למהפכת הדיור החדשה ולקחת חלק מפרויקט ייחודי זה.

חברת ב.ס.ט גאה להשיק את כרמי BST – פרויקט המגורים האיכותי השני שלה במסגרת התוכנית, לאחר הצלחת פרויקט בסט בגלי עתלית הנבנה בימים אלו.

זוכות וזוכים יקרים!
זכיתם בהזדמנות נדירה להיות חלק מהפרויקט המוביל בשכונת כרמי, כרמיאל. על מנת להקל עליכם את התהליך ועל מנת שכל הנתונים יהיו בידכם, הכנו עבורכם חוברת הכרות עם הפרויקט ועם תהליך רכישת הדירה במסגרת תוכנית מחיר למשתכן. אנו מאחלים לכם בהצלחה, בשעה טובה והמון נחת בדירתכם החדשה, ברוכים הבאים למשפחת ״בסט כרמי״

להורדה ועיוןמסמכים



רשימת מסמכים לעיון והורדה


שאלות ותשובות
האם ניתן לבצע שינויים בדירה ?
בתנאי המכרז היזם מתחייב למפרט מכר שאותו קבעו גורמים מקצועיים במשרד הבינוי והשיכון. לא ניתן לבצע שינויים / שדרוגים בדירה . ניתן לקבל זיכוי כספי עבור מס' פריטים כגון : ארון מטבח ארון אמבטיה (אם מופיע במפרט) סוללות למים (כיור, אמבטיה, מקלחת) נקודות מאור, בית תקע, נקודות טלפון סכום הזיכוי מופיע בגוף המפרט הטכני המצורף .

מהם התהליכים במכרז מחיר למשתכן טרם שיווק?
פרסום מכרז ליזמים על ידי משרד הבינוי והשיכון / רשות מקרקעי ישראל. קיום ועדת מכרזים הבוחנת את ההצעות המוגשות ובחירת ההצעה/ות הזוכות במחיר האטרקטיבי ביותר. פתיחת הרשמה להגרלה בהתאם להחלטת משרד הבינוי והשיכון ומטה הדיור באתר ההרשמה להגרלות. ביצוע הגרלה ופרסום תוצאותיה לכלל המשתתפים. קידום קבלת האישורים הנדרשים על ידי היזם ומשרד הבינוי והשיכון לרבות בדיקת המסמכים: חוזה מכר, מפרט מכר, תמהיל דירות ותכניות. קבלת אישור הועדה המקומית לתכנון ובניה (היתר בתנאים) לפרויקט. זימון הזוכים לכנס הסברה. בחירת דירות וחתימת חוזים. תהליך קבלת כל האישורים יכול להארך זמן, אולם אישורים אלה חיוניים על מנת להבטיח את תקינות התהליך ואת זכאותכם המלאה על פי כל הכללים והנהלים הקשורים למיזם ״מחיר למשתכן״. הזמנתכם לכנס יכולה להתקיים גם כעבור כמה חודשים לאחר זכייתכם. אל דאגה, אין זה מלמד דבר על טיב הפרויקט או על יציאתו לפועל, אלא שטרם התקבלו כל האישורים הנדרשים. אך הסבלנות משתלמת!

מהו סדר בחירת הדירה ?
סדר זכייתך בהגרלה מבטא את מיקומך לבחירת דירה מתוך כלל הזוכים בפרויקט. בהודעת הזכייה שהתקבלה ממשרד הבינוי והשיכון נמצא מספר זכייתך בהגרלה להלן "מספר הזכייה" במידה וזוכה לא מגיע ביום ובשעה שזומן, תהליך הבחירות נמשך לפי המתוכנן, וכל זוכה בוחר ממלאי הדירות הקיים ברגע הבחירה. לאחר שבחר את הדירה לא יוכל לשנות את בחירתו.

במידה ולא אוכל להגיע לבחירת הדירה , מה ניתן לעשות?
עפ"י תקנון מחיר למשתכן, סעיף 10.4 בנושא בחירת דירה : במקרה שאחד מבני הזוג הזוכים, אינו יכול להגיע במועד בחירת הדירה – על בת או בן הזוג השני להגיע עם ייפוי כוח חתום, וצילום ת"ז של בן או בת הזוג שאינם נוכחים. במקרה שהזוכה או שני בני הזוג אינם יכולים להגיע, ניתן לייפות בא כוח צד ג' (אח, אבא, חבר), באמצעות ייפוי כוח חתום על ידי עורך דין. לחתימת הסכם מכר דרוש ייפוי כח נוטריוני ספציפי עם נתוני הדירה הנרכשת .

האם ניתן לדחות את הפגישה שנקבעה לי לבחירת דירה?
בחירת הדירה הינו מועד חד פעמי, אי הגעה משמעה איבוד הזכות לבחירת דירה בפרויקט. במקרים חריגים דחיית מועד בחירת הדירה מותנה באישור משרד הבינוי והשיכון בלבד. כאשרה משמעות היא שלא תבחרו לפי מיקומכם הראשוני בהגרלה, ומלאי הדירות מתוכו תיבחרו יהיה קטן יותר בהתאם.

מתי משלמים?
פריסת התשלומים נמצאים בהסכם מכר שאושר ע"י חברת הבקרה מטען משרד שיכון ובינוי ,הוא מופיע במסמכים להורדה .

הדמייתהסביבה


הדמייתהדירה והבניינים


https://bstcarmiel.bst.co.il/wp-content/uploads/2020/06/BST_Carmiel_2017_0-1600x703.jpg https://bstcarmiel.bst.co.il/wp-content/uploads/2020/06/BST_Carmiel_2017_1-1600x703.jpg https://bstcarmiel.bst.co.il/wp-content/uploads/2020/06/BST_Carmiel_2017_2-1600x703.jpg https://bstcarmiel.bst.co.il/wp-content/uploads/2020/06/BST_Carmiel_2017_3-1600x703.jpg https://bstcarmiel.bst.co.il/wp-content/uploads/2020/06/BST_Carmiel_2017_4-1600x703.jpg https://bstcarmiel.bst.co.il/wp-content/uploads/2020/06/BST_Carmiel_2017_5-1600x703.jpg
https://bstcarmiel.bst.co.il/wp-content/uploads/2020/06/BST_Carmiel_2017_0-1600x703.jpg https://bstcarmiel.bst.co.il/wp-content/uploads/2020/06/BST_Carmiel_2017_1-1600x703.jpg https://bstcarmiel.bst.co.il/wp-content/uploads/2020/06/BST_Carmiel_2017_2-1600x703.jpg https://bstcarmiel.bst.co.il/wp-content/uploads/2020/06/BST_Carmiel_2017_3-1600x703.jpg https://bstcarmiel.bst.co.il/wp-content/uploads/2020/06/BST_Carmiel_2017_4-1600x703.jpg https://bstcarmiel.bst.co.il/wp-content/uploads/2020/06/BST_Carmiel_2017_5-1600x703.jpg

תכניות הדירה ומלאי מעודכן


למלאי הדירות
הגרלה מספר 263

שלבי הפרויקט


"תהליכי הרכישה במסגרת "תוכנית מחיר מטרה

שלב 1 > הנפקת אישור זכאות

יש להנפיק "אישור זכאות" (עפ”י הקריטריונים המופיעים באתר משרד הבינוי והשיכון) באחת מהחברות למתן שירותי טיפול בבקשות לסיוע בדיור, ניתן לתאם פגישה או להגיש בקשה מקוונת דרך האתר של מחיר למשתכן בכתובת https://www.gov.il/he/service/request_for_eligibility_confirmation

למען הסר ספק ניתן גם להשתמש ב"אישור זכאות" של מחיר למשתכן במתכונת הישנה שהינה בתוקף ביום ההרשמה להגרלה.

מומלץ לבחון יכולת מימון לרכישה (משכנתא וכו') אין טעם להגיש בקשה אם אין יכולת כלכלית לרכישה.

הושלם

שלב 2 > תקופת ההרשמה ל 28 יום

במידה ויש ברשותכם אישור זכאות מתאים תוכלו לבצע רישום עד 13/01/18. //הסתיימה ההגרלה דרך אתר משרד הבינוי והשיכון בכתובת https://dira.moch.gov.il/ProjectsList

מומלץ לבחון יכולות כלכליות למימון הדירה טרם הגשת מועמדות להגרלה ההרשמה נסגרה.

מומלץ לבחון יכולת מימון לרכישה (משכנתא וכו') אין טעם להגיש בקשה אם אין יכולת כלכלית לרכישה.

הושלם

שלב 3 > ההגרלה ורשימת זוכים

פעילות משרד הבינוי והשיכון מספר ימים לאחר סיום שלב ה"תקופת ההרשמה" (שלב 2) תתקיים הגרלה בין כל הנרשמים לפרויקט.

ההגרלה תתבצע על ידי משרד הבינוי והשיכון ההגרלה הינה על המיקום בסדר בחירת הדירות של חברת ג'-4 דהיינו, הזוכה בעל מספר הסידורי הנמוך ביותר יבחר ראשון את הדירה בה הוא מעוניין וכך הלאה לפי הסדר הודעה על שמות הזוכים ועל המיקום הסידורי בהגרלה לבחירת הדירה תשלח בדוא”ל ובדואר רשום ע”י משרד הבינוי והשיכון.
הודעה תישלח גם לנרשמים אשר לא עלו בהגרלה.

אין צורך בשלב זה לפנות לחברה, חברת דונה תצור עמכם קשר ותזמן אתכם באופן יזום עפ"י סדר ההגרלה להדרכות ובחירת הדירה.

הושלם

שלב 4 > הצגת הפרויקט

פעילות היזם
לאחר ההגרלה ופרסום רשימת הזוכים, חברת היזם תזמן את כל הזוכים להדרכות אישיות/ קבוצתיות עם נציגי החברה בהן יינתן כל המידע הנחוץ לצורך המשך התהליך ובחירת הדירה.

פעילות הדיירים
בשלב זה על הרוכש לגבש החלטה לגבי הדירה אותה ירצה לרכוש (מס' בניין, דירה)

מומלץ להכין רשימת עדיפויות לפי מיקומכם בהגרלה. לדוגמא, מקום 10 יכין 11 אפשרויות, מקום 20 יכין 21 אפשרויות וכך הלאה

אין התחייבות כלשהי מטעם החברה להבטיח דירה זו או אחרת
הנ"ל בכפוף למלאי הדירות הפנויות ולמיקום הזוכה בהגרלה.

הושלם

שלב 5 > בחירת הדירה

חברת ג'-4 תפנה לכל זוכה טלפונית ובאמצעות דוא"ל על מנת לזמנו לפגישה אישית לצורך בחירת הדירה המיועדת ובהתאם למיקומו בסדר ההגרלה.

במהלך תקופה זו אנו נעדכן מעת לעת באתר החברה את מלאי הדירות הקיים. מומלץ להיכנס ולבדוק על מנת לדעת מראש אילו דירות נותרו פנויות.

פעילות הדיירים

פגישה עם נציגי החברה. לכל דייר יוקצו עד 45 דקות של פגישה אישית עם נציג נדל"ן לצורך קבלת ההחלטה, בחירת הדירה וחתימה על הסכם רכישה. במעמד בחירת הדירה יהיו נציגי חברת הבקרה של משרד השיכון .

הושלם

שלב 6 > חתימת חוזה

במעמד בחירת הדירה יותאם מועד לחתימת חוזה מול משרד העו"ד המייצג את החברה

על הזוכים להגיע לחתימת החוזה בליווי המסמכים הנדרשים על פי הנחיות משרד הבינוי והשיכון: אישור זכייה, תעודת זהות ופנקס צ'קים על שם הזוכה.

לא ייחתמו חוזים ללא הצגת תעודת זהות מקורית ותשלום שכר טרחת עו"ד.

מעמד החתימה האמור בסעיף זה הנו לחתימה על החוזה בלבד. מובהר כי חוזה המכר ונספחיו נבדקו ואושרו ע”י משרד הבינוי והשיכון .

הושלם

1
2
3

4
5
6

משכנתא


מהו אישור עקרוני ?

האישור העקרוני הוא השלב הראשון בדרך לקבלת משכנתא לצורך רכישת הדירה.

האישור העקרוני מהווה מסמך ראשוני באמצעותו אתם לומדים האם הבנק מוכן לתת לכם משכנתא ולפי איזה תנאים לאחר שבחן ודירג את מצבכם הפיננסי (הכנסה, ותק תעסוקתי, ערב מלווה (עזרה מההורים) אחוזי המימון מהנכס הנרכש וכו').

למה אני צריך את זה?

קבלת האישור העקרוני חשובה מאד טרם בחירת הדירה בכדי שתהיו בטוחים בכך שהבנק יעניק לכם את המימון עבור רכישת הדירה.

לרוב הריביות שמוצגות באישור העקרוני מותנות בלקיחת ההלוואה תוך 12 ימים קלנדריים ולכן אין צורך להתייחס לריביות, למסלולי המשכנתא ולתקופת

המשכנתא אלא רק לאישור העקרוני על גובה המשכנתא בלבד.

חשוב לדעת

כל עוד לא חתמתם על חוזה לרכישת הדירה הבנק לא מאשר משכנתא באופן ספציפי לפרויקט ולכן יונפק לכם אישור "כללי". רק אחרי שיועבר חוזה הרכישה שלכם עם הפרטים הספציפיים של הדירה שבחרתם הבנק יבדוק את נתוני הדירה הספציפיים וינפיק את האישורים המתאימים.

אחוז המימון
מה אחוז המימון המקסימלי אותו אני יכול לקבל?

למי שאין ברשותו דירה אחוז המימון המקסימלי אותו מאפשר בנק ישראל הינו עד 75% משווי הנכס בכפוף לתנאים של בנק ישראל.

איך מחשבים את אחוז המימון?

את אחוז המימון מחשבים ביחס לשווי הדירה בשוק החופשי ולא ביחס לעלותה במסגרת פרויקט "מחיר למשתכן". בשונה מרכישה בפרויקט רגיל בו אחוז המימון מחושב לפי עלות הדירה ברכישתה.

במסגרת מחיר למשתכן מתאפשר מצב, שאחוז המימון ביחס למחיר הדירה עולה על 75% ובתנאי שהתקיימו שני תנאים:

שהרוכש העמיד 100,000 ₪ לפחות הון עצמי
שווי הדירה הנרכשת לא יעלה על 1,800,000 ₪
איך הבנק יודע מה שווי הדירה?

במידה והבנק יאשר את אחוז המימון על פי שווי השוק של הדירה, הוא ידרוש טרם ביצוע המשכנתא ביצוע שמאות ע"י שמאי חיצוני (עפ"י רשימה של הבנק) שיאשר את שווי השוק.

כך לדוגמה, עבור דירה שמחירה -1,000,000 ₪ ושוויה מוערך ב- 1,200,000 ₪ ניתן לקבל משכנתא של 75% מ- 1,200,000 ₪ = 900,000 ₪. 900,000 ₪ על בית שנרכש ב- 1,000,000 ₪ = 90% .

חשוב לדעת

כמו בכל משכנתא הבנקים רשאים לסרב לתת משכנתא ללקוחות או לסרב לתת להם 75% מימון ויותר והכל לפי שיקול דעתו של הבנק ובהתאם לנתונים האישיים של מבקש המשכנתא. ולכן אין להסתמך על כך שהבנק יאשר בוודאות 75% או יותר למשכנתא ועליכם לבדוק זאת מראש.

לתיאוםפגישה


    שם מלא

    טלפון

    כתובת דוא”ל

    נושא

    פרטי טלפון של המשרד 04-6400045
    ווצאפ 053-2392842